Texturování
V poslední fázi si otexturujeme objekt a naučíme se dělat sklo a zrcadlo a uděláme závěrečný render.
Textury
Tady máte texturu dřeva. V blenderu jste udělali stůl (nebo něco dřevěného) a chcete aby to vypadalo jako skutečné dřevo. Žádný problém vím jak na to. Vyberte objekt a zaklikněte tato tlačítka: Budete mít na panelu toto: (toho zamáčknutého tlačítka světlo si nevšímejte jak jsem to fotil tak jsem měl vybrané) |
Dejte přitat nový a objeví se Typ textury a místo toho žádný dejte obrázek v pravo se vám objeví load a tam načtěte obrázek.
A texturu bychom měli teď se podíváme na zrcadlo a sklo. Tam kde dáváte barvu objektu najdete toto:
A je hotovo.
Render
Teď přichází závěrečné renderování což známěná že vám vytvoří obrázek z pohledu kamery do souboru.