Otázky a odpovědi

Datum: 05.10.2013

Vložil: rendy

Titulek: (ne) duplikace

ahoj lidi mám takovej problémeček : vyrábím hru dalo by se trošku říct že je na styl minecraft
no a ten problém mám dormálně dane aby semi tvořil jeden objekt když kliknu a uělal jsem to že když zatočím kolečkem od myši tak se ten objekt o trochu otočí no jenže když jich tam dám více tak se točí všichni na já chci aby se otáčel jenom ten který tam zrovna dám .

a neví někdo kde by byly nějaké cz návody ke skriptování?
předem dík za všechno

Datum: 05.08.2013

Vložil: Zdenka

Titulek: Začínám v Blenderu.

Zdravím, potřebovala bych poradit. S 2D grafikou mám zkušenosti, ale v Blenderu teprve začínám. Stáhla jsem si Blender 2.68a, nevím ale, jestli se tam dá někde nastavit čeština. Moc by mi to pomohlo v začátcích. Tady na stránkách jsem se dočetla, že ve starší verzi se čeština nastavit dá, chtěla jsem to udělat pode návodu, ale nikde jsem tam jazyky na výběr nenašla. Můžete mi, prosím, poradit? Díky.

Datum: 02.09.2013

Vložil: Jakub Kylar

Titulek: Re: Začínám v Blenderu.

Je to když otevřeš ten rámeček nahoře(stáhni ho dolů) a tam je taková lištička, kde je: wiew controls, themes, atd. a uprostřed někde je language and founts. a tam to je. pak otevři nternational fonts a tam to najdeš :)

Datum: 25.04.2013

Vložil: popon2

Titulek: terén

Ahoj chtěl bych vytvořit povrch Marsu a později animaci sondy a jiné doplňky. Terén jsem vytvořil, ale pouze obrys. Chtěl bych vytvořit jemný prach na povrchu, kameny a atmosféru. Zkusil jsem mnoho pokusů. Materiáli jsem použil, ale nešlo mi to. Nikde jinde jsem to nenašel. Pomůžete mi. Doufám že jsem to dobře vysvětlil.

Datum: 14.05.2013

Vložil: jan

Titulek: Re: terén

Ahoj, na čístý terén bez pohybu by mohl stačit na ten prach stačit jemný shader a lehce překrýt přes zbytek. Při přistávání sondy (zvířený prach) už bude potřeba částicový systém a udělat to jako kouř,ale měnit fyziku chování, až to bude nějak vypadat, při zjednodušení mlha (s mlhou to ale moc vypadat nebude). U kamenů je to jednodušší. Vymodeluj si je někde bokem, dej do skupiny a pak náhodně duplikuj po povrchu (nejlépe pomocí částicového systému Hair a tam nastavit tu skupinu objektů), hustotu zobrazení můžeš měnit pomocí Weight map. Atmosféu klasicky Lampa > Slunce > obloha a tam poměnit barvy. Doufám, že to pomůže.

Datum: 11.03.2013

Vložil: kik

Titulek: Obrázek na stěně

Dobrý den, nejde mi vložit obrázek "na stěnu".. lépe řečeno nezobrazuje se mi to tam :/ a textury jsou taky nějaké divné.. díky za radu ;)

Datum: 02.03.2013

Vložil: pedro

Titulek: 3d cursor

https://www.youtube.com/watch?v=PoPE4y9XfSk&list=PL65425E98E2E7B9F0
ahoj, mam jeden problem v tomhle tutorialu....od chvile 04.30!!!!! tomu nerozumim......
je to tutorial ve starsi verzi blenderu....presune 3d cursor na stred coz mi jde, ale pak uz nevim jak dat na stred kursoru tu zlutou tecku!!
On to udela podle nejake kolonky......ja ale nevim kde najdu tu samou f-ci v novem blenderu......
Dekuji moc za info:DD)

Datum: 22.03.2013

Vložil: Gamble

Titulek: Re: 3d cursor

V nových verziách blenderu na zarovnávanie podľa kurzoru slúži skratka shift+S a potom sú tam možnosti čo a ako. Ale v tomto videu konkrétne zarovnáva Origin point (tvoja žlutá tečka) na tento 3D kurzor. Na to je tlačítko v ľavom paneli (stlačením T) a tlačítko origin a keď ho stlačíš nádledne vyberieš možnosť origin to 3D cursor. Prípadne ak si človek na skratky, tak toto origin tlačidlo má skratku ctrl+alt+shift+C. Problém vyriešený ;-) nemáš za čo

Datum: 17.02.2013

Vložil: tom

Titulek: textura

co delam zle kdyz mam texturu na kazde plosce zvlast???

Datum: 14.05.2013

Vložil: honza

Titulek: Re: textura

Zkus si pohrát s mapováním textury. Pak zvol, co nejlíp vypadá. Jestli máš texturu dělanou přímo na objekt, dej UW projekci.

<< 4 | 5 | 6 | 7 | 8 >>

Přidat nový příspěvek