Otázky a odpovědi

Datum: 05.01.2012

Vložil: Dáva

Titulek: Re: Re: jak objektem pohybovat trojrozměrně

Sorry to zaměnil sem "M" (to je totiz mirror) "G" je na pohyb .-)

Datum: 31.12.2011

Vložil: Lucka

Titulek: import obrázku

Ahoj, jak mám impitovat obrázek do blenderu dělala jsem to podle tohoto návodu https://www.youtube.com/watch?v=YUyu50EyjrI postupovala jsem stejně, ale mě se ten obrázek nezobrazuje nevíš co s tím?

Datum: 03.01.2012

Vložil: thebest

Titulek: Re: import obrázku

kdese ti nezobrzuje na modelu ?děláš to ve správné verzi?

Datum: 04.01.2012

Vložil: Lucka

Titulek: Re: Re: import obrázku

mám aktualní verzi blender 2.61

Datum: 05.01.2012

Vložil: Dáva

Titulek: Re: Re: Re: import obrázku

no kdybysi poslala screening toho tvýho nastavení tak bych se juknul .-) ale jinak mě akorát napadá nekompatibylní formát co používáš jako jpg bmp??? a skus se kouknout na to size image jestli to neni tak moc malí že to nevidíš .-) a hlavně jestli si měla zaškrtlý background img před tim než si načetla obrázek

Datum: 05.01.2012

Vložil: Lucka

Titulek: Re: Re: Re: Re: import obrázku

jo ten obrázek jsem si zvětšila a dala do png a už je to v pohodě
a děkuji ti za tvou odpověď:-)

Datum: 26.12.2011

Vložil: Jou

Titulek: Cycles

Jak rendrovat v cycles aby som nemal cerne pixle?

Datum: 05.01.2012

Vložil: Dáva

Titulek: Re: Cycles

No moc sem nepochopil otázku ale renderuješ normálně F9 a pokud máš ňáký nesrovnalosti na tvim vymodelovanym oběktu tak musíš přepočítat normály a tys se srovnaj takový černý mýsta který to dělá .-) je na to klávesová skratka ale zrovna si nemůžu spomenout :-(

Datum: 06.01.2012

Vložil: Jou

Titulek: Re: Re: Cycles

Nemyslím zle normáli.Na to si dávam vždy pozor.Proste ked rendrujem cez Cycles tak mam obrázek strašne rozpixlovaný hlavne u lesku na sklenených objektoch.

Datum: 06.01.2012

Vložil: olok

Titulek: Re: Re: Cycles

:D sory ale v defaultu se rendruje F12 ;) jinak on se ptá na černý pixely ne na špatný překrytí face/planes jinak já to taky nevím a zajímalo by mně to taky....

<< 13 | 14 | 15 | 16 | 17 >>

Přidat nový příspěvek