Texturování

V poslední fázi si otexturujeme objekt a naučíme se dělat sklo a zrcadlo a uděláme závěrečný render.

Textury

http://www.grafika.cz/images4/image22-lampa-s.jpg

Tady máte texturu dřeva. V blenderu jste udělali stůl (nebo

něco dřevěného) a chcete aby to vypadalo jako skutečné

dřevo. Žádný problém vím jak na to.

Vyberte objekt a zaklikněte tato tlačítka:

Budete mít na panelu toto:     (toho zamáčknutého tlačítka

světlo si nevšímejte jak jsem to fotil tak jsem měl vybrané)

 Dejte přitat nový a objeví se Typ textury a místo toho žádný dejte obrázek v pravo se vám objeví load a tam načtěte obrázek.

 A texturu bychom měli teď se podíváme na zrcadlo a sklo. Tam kde dáváte barvu objektu najdete toto:

 A je hotovo.

Render

Teď přichází závěrečné renderování což známěná že vám vytvoří obrázek z pohledu kamery do souboru.